Pagina's

dinsdag 28 november 2017

Rondkomen met een pak minder

 

 Extra besparingen:

  • Informeer goed waar je recht op hebt. (studietoelage, ziekenfonds, uit pas in je gemeente)
  • Doe mee aan gratis wedstrijden, dan heb ik het over online wedstrijden, niet per sms!!!
  • Maak je lid op gift groepen in de buurt (Facebook) ( Zo kreeg ik verschillende pakjes koffie helemaal gratis).
  • Voor ons haar besparen we door mijn man zijn haar zelf te knippen, mijn zoon gaat hier bij de Turk (super kapper) en de meisjes gaven hun haar aan Think Pink wat een gratis kappersbeurt opleverde.
  • Schrijf je in op nieuwsbrieven. Ik kreeg zo al veel staaltjes en kortingen. Ik las ook al gratis de zaterdagkrant en kreeg 1 maand gratis Tv familie en Story in de bus zonder enige verplichting.
  • Maak je voor 10 euro/jaar lid van een letsgroep. Je kan er zaken ruilen of diensten vragen.
  • Informeer bij je ziekenfonds welke tegemoetkomingen er zijn. Zo kocht ik voor mezelf en mijn meisjes een nieuwe bril. Er was een actie van gratis glazen, waardoor de bril maar 39 euro kostte. Dat bedrag kregen we dus helemaal terug. Wij zijn blij met onze gratis bril.
onze nieuwe brillen
 
  • Voor het onderhoud kom je al ver met soda en azijn. Twee producten die bijna niks kosten.
  • Merken zijn niet perse beter. Ik kocht Dasty in de Wibra. Dit zijn topproducten.
  • Maak planten los. Herplant ze en maak zo van 1 plant, 4 plantjes.
 
opeens 4 plantjes erbij
 
  • Ga naar de bib om boeken uit te lenen. Koop hem pas achteraf als je hem echt wil.
  • Check de website gratis uitstappen voor leuke ideetjes.
  • Neem ook eens een kijkje op vakantieveilingen. Ik won een avondje bowling voor 6 man voor 3 euro.
  • Check online kortingen zoals dag van de webshop, black Friday, cyber Monday
Cyber Monday bij Delhaize
 
Door al deze kleine veranderingen, hebben wij het gevoel niks te moeten missen. En zijn we gelukkiger dan ooit.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten