Pagina's

donderdag 7 december 2017

Een nieuw keukenkastje

Twee jaar geleden kocht ik dit kastje in de kringwinkel.
Liefde op het eerste gezicht
 
Ik wist wel dat ik ze ooit eens zou pimpen, wist alleen nog niet hoe :-)
 
Weken, maanden gingen voorbij. Het werd bijna een doorn in mijn oog, want alle dagen keek ik naar mijn kastje en de liefde begon in frustratie te veranderen.
Dus deze week besloot ik er eindelijk iets aan te doen.
 
Ik geef jullie mijn stappenplan mee!
 
 
Stap 1: geef je kastje een primerjasje!
 
Zet een zakje in je verfbakje, is makkelijk en je hebt daarna geen opkuiswerk!
 
 
 
Zo ziet het eruit na de primer
 
 
Stap 2: Verf je kast in je lievelingskleur!
 
Bij mij is dat blauw :-)
 
 
 
 
 
Stap 3: Koop een leuk tafelzeil!
 
Plak met lijmspray het tafelzeil op de planken
 
Ik vond dit gouden tafelzeil in de Gamma
 
Dan krijg je dit
 
 

Stap 4: Koop ledlichtjes!(is nu de moment)
 
Bevestig de lichtjes waar je ze hebben wil
 
 
 
 
 
Stap 5: Koop mooie deurknopjes!
 
Dit zijn de lelijke originele knopjes die erop stonden.
Ik liet ze een nachtje weken in cola.
 
Dit is het resultaat 

 
 
Stap 6: Steek je kastje terug in elkaar!
 
 
 
 
 
 
Stap 7: Vul je kast!
 
 
 
 
 
Stap 8: Geniet van je kast!
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten