Pagina's

woensdag 16 juli 2014

Naaiplekje

Toen ik een paar maanden geleden aan mijn eerste naaiprojectje begon, leek het alsof er een bom ontploft was in onze living.
De echtgenoot schrok nogal toen ie thuiskwam.
 
Hier moest een oplossing komen. Zo kon het niet verder!
Ik dacht na, piekerde zelfs even...
..
Ok we hebben een groot huis maar zijn  ook met veel.
 
 Ik kon toch moeilijk een kinderkamer inpalmen;
Of wel??
Nehhhh, dat was geen optie en dus dacht ik verder na....
 
 
Ik zocht en vond een klein hoekje in onze berging. Ok, ik geef toe, niet bepaald, hét van hét, maar hé ben er wel blij mee.
 
En het voornaamste, de living is geen slagveld meer!
 
Ik zocht en vond mijn hoekje ;-)
 
Mijn naaiplekje
 
 
 
Mijn oud plateautje omgetoverd tot handig garenhouder
 
Mijn lintjes-en knoopjesverzameling
 
Oude wijnkistjes dienen als boekenrek
 
Oude postbak bespoten met verf
 
Draaischotel met blikken
 
Oude kast wordt retro kast
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten