Pagina's

zondag 29 juni 2014

Ik stel me even voor!

Hoi
Cliché? Ok! Maar stel me toch even voor.
Ben mama van 3 fantastische tieners en getrouwd met fantastische man. Jajaja, ik weet het, k hem chance.
We wonen in Oost-Vlaanderen in gezellig huisje (lees " veel te klein om al de rommel op te bergen, en veel te groot als je het moet poetsen").
Werd in 2010 ziek, maar hé daarover ga ik echt niet zitten zeuren. Elk  nadeel heeft een voordeel en zo zie je maar, ik heb nu tijd om een blog te maken.
En oh ja, ik heet natuurlijk niet echt Jeanne, alhoewel Jeanne is mijn tweede naam en dus toch recht op het gebruik ervan hé. En mademwazelle ben ik ook niet echt meer, eerder madame maar mademwazelle klinkt jonger hé ;-)

Zoals velen had ik al een hele tijd zin om een blog te maken, awel bij deze, hier is hem!

Mijn blog zal een allegaartjesblog worden. Ik zal er recepten posten maar ook receptjes om te bakken,  jaja je krijgt lekkere recepten van mij (die nooit mislukken) en daarbij volgens mijn tieners ben ik de beste pannenkoekenbakker van het hele land! Aha, als dat geen titel is om fier op te zijn.

Ik ben ook een beginner-naaiertje en breiertje en zal ook hierover leuke items plaatsen.

Ook ben ik een milieu-verbeteraar en zal jullie hierover dus ook tips geven. Want alle kleintjes maken één groot! Toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten